کسب رتبه برتر رابط آزمایشگاهی سازمان در میان مراكز عضو شبكه آزمايشگاهي فناوري‌هاي راهبردي

پس از بررسی خدمات و فعالیت‌های 590 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال 1400، رابط آزمایشگاه‌های مرجع سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران جایگاه ششم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، پس از بررسی و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های 590 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال 1400 و اعلام نتایج ارزیابی و رتبه بندی رابطین مراکز عضو این شبکه آزمایشگاهی در این دوره، رابط آزمایشگاه‌های مرجع سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران جایگاه ششم را کسب کرد.

در این  در ارزیابی  (سال 1400) عملکرد رابطین آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی مورد بررسی قرار گرفته که خانم فاطمه هدفجو با کسب بیش از 71/91 درصد امتیاز، به عنوان رابطین برتر آزمایشگاه‌های مرجع با شبکه آزمایشگاهی، انتخاب شد.

قابل ذکر است در این ارزیابی، شاخص‌هایی مانند میزان و نحوه ارتباط رابط با شبکه آزمایشگاهی و نقش وی در میزان ارتباط با سایر مراکز عضو شبکه، تلاش رابط در راستای توسعه شبکه آزمایشگاهی، آشنایی با دستورالعمل‌ها و روال‌های شبکه، حضور در نشست سالانه رابطین و کیفیت گزارش عملکرد، مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفته است.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.128.94.147مرورگر شما: Unknown AppleWebKit