پیام تبریک میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام اله علیها و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک گفت.

پیام تبریک روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام اله علیها و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و مدیر برنامه ریزی و عملیاتی امنیتی ایران به عنوان محور قدرت شیعه در خاورمیانه است.

شهادت این سردار والا مقام نه تنها مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه باعث انسجام بیشتر آن نیز شد و همانطور که مشاهده می شود نقش ایشان در پیروزی های جبهه مقاومت در مبارزه با استکبار جهانی، صهونیسم بین الملل و ارتجاع منطقه یک نقشی اثرگذار بوده است.

یکی از ابعاد کمتر شناخته شده انقلاب اسلامی نقش مکتب سازی است و یکی از مصداق‌های متاخر آن مکتب شهید سلیمانی است که پس از شهادت ایشان بوجود آمده و نقش آن زمینه‌‌سازی ظهور است و شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه انسانی رشد ‌‌یافته از انتظار مقاومتی است که با تمسک به مبانی برگرفته از مکتب امامین انقلاب، مبانی نظری و فواید عینی این نوع انتظار را عرضه کرده و خون خود را نثار این راه روشن نموده است.

بدینوسیله میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا علیها السلام را که سردار دلها ارادت خاصی به حضرتشان داشت را تبریک و تهنیت عرض نموده و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم و از خداوند قادر متعال پیروزی جبهه مقاومت که برگرفته از مکتب سلیمانی است را از درگاه احدیت خواهانیم.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.21.12.168مرورگر شما: Unknown AppleWebKit