پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان پیامی از سوی دکتر زمانیان صادر شد
دکتر حسن زمانیان حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

متن تبریک ایشان بدین شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

رمضان، تجلی رحمت و فضل بی کران الهی است که روح ایمان و پاکی و انس و مودّت دینی را در کالبد خانواده ریشه دار امت اسلامی می دمد.
خداوند این ماه را مایه عزّت مسلمین و نوری فراروی امّت اسلامی برای رسیدن به قلّه های کمال، معرفت و حکمت الهی قرار داده و به وسیله آن نعمت هایش را بر ما تمام کرد. 
رمضان حبل‌المتینی است که همه ما مسلمانان را از هر نژاد، مذهب و ملیّتی به سمت برادری، محبت و انس دینی فرا می‌خواند و روح ایمان و پرهیزکاری، نیکی و پاکی را در کالبد ما جاری می‌سازد.
ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این ایام پربرکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه برای عموم مسلمانان خصوصاً خانواده بزرگ سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پر فضیلت قدر در ماه مبارک رمضان و با تأسی به منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و عمل به آن ها، همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفاء نمائیم. 

کشور: United Statesآی پی شما: 52.15.114.115مرورگر شما: Unknown AppleWebKit