پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و سال نو

دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در پیامی فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه عبودیت و بندگی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در پیامی فرارسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه عبودیت و بندگی را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به‌شرح ذیل می باشد:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم "

 

"شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ"

عطر روح‌بخش ماه مبارک رمضان بار دیگر به مشام می‌رسید. بهار قرآن و رحمت الهی همزمان با بهار طبیعت فرا رسید تا مشتاقان خود را به زیباترین میهمانی هستی دعوت کند. ما نیز عاشقانه به نوروز و ماه مهربانی خدا سلام گفته و از پروردگارمان می‌خواهیم تا در این ماه فرخنده که ماه نزول قرآن است، فرصتی فراهم سازد تا تزکیه و تهذیب نفس را پیشه کنیم .

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بدینوسیله فرارسیدن عید نوروز و جشن بهار طبیعت را که با ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی منور گردیده به همه همکاران خدوم در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

خداوند متعال را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام « مهار تورم، رشد تولید » نام گذاری شده بود، در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گام های موثر و عملیاتی در جهت تحقق شعار سال و اهداف بلند نظام آموزش عالی کشور برداشته شد.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.148.103.172مرورگر شما: Unknown AppleWebKit