پیام تبریک معاون وزیر علوم به مناسبت سیزده رجب و روز پدر

دکتر زمانیان معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران طی پیامی میلاد امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.

دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران طی پیامی میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسمه تعالی


علیٌّ مَعَ‌ الحَقِّ وَالحَقُّ مَعَ عَلِیٍّ وَلَنْ یَفتَرِقا حَتّی یَرِدا عَلیَّ الحَوضَ یَومَ القیامَة     

   علی با حق است و حق با علی است، این دو هرگز از یکدیگر جدا نمی‌شوند تا در روز قیامت در کنار حوض کوثر بر من وارد شوند.  پیامبر اکرم (ص)  

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد مولود کعبه و مظهر انوار علم، عدالت و شجاعت، حضرت علی (ع)،را در سیزدهمین روز این ماه قرار داده و محبت را بر ما تمام کرده است، آنکه تربیت یافته مکتب نبوت و آغازگر ولایت، اسوه ایمان و تقوای الهی و والاترین الگوی دیانت، آزادمنشی و حقیقت جویی در گستره عالم است . 
بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.
 به راستی کائنات در برابر عظمت و شکوه بی مانندشان تعظیم کرده و به راستی هر فصل از زندگی پربارشان از شکل گیری دین، کانون خانواده، شجاعتشان در نبرد با دشمن، سکوتشان آنگاه که باید لب فرو می بست، قضاوتشان و راهبری امت و ... سرشار از پند وحکمت و معرفت است و امید است توفیق آن را داشته باشیم رهرو راستین آن حضرت باشیم.
بدینوسیله سالروزآسمانی میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی( ع) و روز پدر را به تمام شیعیان و رهروان راهش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.149.29.95مرورگر شما: Unknown AppleWebKit