پیام تبریک معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز
دکتر حسن زمانیان عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی: در آستانه تحویل سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران این دو رویداد مبارک را تبریک گفتند.

در متن پیام تبریک ایشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 بهار از زیباترین مواهب الهی است که انعکاس روح لطیف طبیعت را به بشر نوید می دهد و تازگی و لطافت را در ضمیر انسان زنده می کند و مژده دگرگونی، نوآوری و طراوت را به ارمغان می آورد تا با امید دوباره تغییر، به سوی بهترین ها در مسیر بالندگی و توسعه حرکت کنیم. تجدید حیات طبیعت یادآور آن است تا روح و روان خود را جلایی دوباره بخشیم و با نگاهی نو به زندگی، مهربانی، دوستی و صداقت را با یکدیگر به ارمغان بیاوریم. سالی که گذشت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود که برآیند آن یقیناً استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به ملت عزیزمان برداریم. بر خود لازم می دانم از تمامی همکاران و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه سازمان را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم در سال جدید با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همراهی ومشارکت شما عزیزان بار دیگر نام و کار سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برپیشانی ایران اسلامی و بلندای قلل علمی جهان بدرخشد و حضور همه ما در این مجموعه موجب مباهات گردد. پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان بر شما همکاران محترم مبارک باد.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.144.99.181مرورگر شما: Unknown AppleWebKit