پيام معاون وزیر علوم به مناسبت فرا رسيدن چهل و پنچمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام الله دهه فجر

دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در پيامي فرا رسيدن چهل و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام ا... دهه فجر را تبريك و تهنيت گفت

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در پيامي فرا رسيدن چهل و پنجمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام ا... دهه فجر را تبريك و تهنيت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اکنون در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تحولات شگرفی در جهان خصوصا خاورمیانه هستیم که با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی و پیروزی‌های جبهه مقاومت باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب و کودک کش شده است و رشادت و ایستادگی مردم مظلوم غزه مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله است که ان شاالله به نابودی اسرائیل و اخراج آمریکای جنایتکار از منطقه منجر خواهد شد.

در زمان کنونی دشمنان با جنگ شناختی به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به عملکرد نظام و القای ناامیدی نسبت به چشم انداز کشور هستند و وظیفه ما در این شرایط، تلاش مضاعف، آگاهی بخشی و تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای این نظام مقدس است و بدیهی است یکی از راهبردهای اساسی ناکامی دشمن شرکت پر جوش و متعهدانه درعرصه انتخابات از جمله انتخابات پیش رو است.

اینجانب ضمن عرض تبريك و گراميداشت ياد و خاطره رهبركبير انقلاب حضرت امام خميني(ره)، شهدا و ايثارگران دوران انقلاب اسلامي،  ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری همچنان پرتلاش در عرصه علم و فناوری رو به سوی افقهای روشن حرکت کنیم.

 عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌کنیم.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.191.157.191مرورگر شما: Unknown AppleWebKit