وبینار آموزشی تبیین خدمات قابل عرضه در «سامانه ملی کارآموزی» برگزار شد

اداره کل ارتباط با صنعت و خدمات فناوری سازمان، وبینار آموزشی را برای مدیران ارتباط با صنعت و مسئولین کارآموزی دانشگاه‌های فنی و حرفه ای کشور برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی: اداره کل ارتباط با صنعت و خدمات فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، وبینار آموزشی را برای مدیران ارتباط با صنعت و مسئولین کارآموزی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در روز سه‌شنبه (13 بهمن ماه) برگزار کرد.

در این نشست که به صورت مجازی برگزار شد، دکتر حسنعلی ازگلی، مدیرکل ارتباط با صنعت و خدمات فناوری سازمان، ضمن معرفی فعالیت‌های سازمان، در خصوص معرفی سامانه ملی کارآموزی، ویژگی‌های سامانه و فرآیندهای جایابی دانشجویان در این سامانه و پاسخ به پرسش‌های کاربران، مطالبی را ارائه کردند.

هم‌چنین، خانم زهره جعفری، کارشناس گروه کارآموزی سازمان، روند فرآیند ثبت نام و جایابی را توضیح داد.

ایشان همچنین با ارائه نمودارهای مربوط به آمار دانشگاه ها و واحدهای پذیرنده فعال در سامانه ملی کارآموزی، آمار ظرفیت‌ها و درخواست‌های فعلی، تعداد دانشگاه های فعال به تفکیک استانی، تعداد واحدهای پذیرنده فعال در سامانه ملی کارآموزی به تفکیک وزارتخانه، تعداد ظرفیت‌های ایجاد شده در واحدهای پذیرنده، تعداد رشته‌ها و گرایش‌های موجود در سامانه ملی کارآموزی در مقاطع کاردانی و کارشناسی، وضعیت کنونی سامانه ملی کارآموزی را تشریح کرد.

این وبینار با حضور بیش از 110 نفر از مسئولین و کارشناسان مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه ای از سراسر کشور برگزار شد.

 

کشور: آی پی شما: 18.191.171.132مرورگر شما: Unknown AppleWebKit