همایش بین المللی تاثیر تغییرات اقلیمی بر محیط زیست دریایی اقیانوس هند در حال برگزاری است

سومین همایش بین المللی تاثیر تغییرات اقلیمی بر محیط زیست دریایی اقیانوس هند در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی، سومین همایش بین المللی تاثیر تغییرات اقلیمی بر محیط زیست دریایی اقیانوس هند در سالن ابوریحان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است
 دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از برگزاری سومین همایش بین المللی تاثیر تغییرات اقلیمی بر محیط زیست دریایی اقیانوس هند در این سازمان ابراز رضایت کرد و به تمام مهمانان ایرانی و خارجی حاضر در این همایش که از کشورهای بنگلادش، هند، موریس، مالزی ،مالدیو، روسیه، آفریقای جنوبی، سریلانکا،تانزانیا، تایلند و همچنین سفرای کشورهای آفریقای جنوبی، کره جنوبی، بنگلادش، هند، استرالیا و سایر سازمانها و نهادهای ایرانی از جمله وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه، سازمان هواشناسی و اقیانوس‌شناسی خیر مقدم گفت.
 ایشان به نقش سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران در ارتقاء سطح علمی و فناوری در کشور اشاره کرد و سازمان را بنیانی برای گسترش تحقیقات در سطح کشور و اشاعه آن به موسسات و دانشگاه ها دانست.
دکتر زمانیان همچنین بیان نمودند که سازمان در تولید ایده و همچنین تجاری سازی آنها نقش بسیاری دارد و می‌تواند بازوی تولید توسعه و انتقال فناوری در کشور و سطح منطقه باشد.
 سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با فراهم آوردن شرایط مساعد و حمایت های همه جانبه در برگزاری سومین همایش بین المللی تغییرات اقلیمی بر محیط زیست دریایی اقیانوس هند نقش بسیار مهمی در جهت تعامل با کشورهای منطقه ایفا کرده است. 
شایان ذکر است که سومین همایش بین المللی تاثیر تغییرات اقلیمی بر محیط زیست دریایی اقیانوس هند به میزبانی سازمان از 1 الی 3 اسفند ماه در سالن ابوریحان ساختمان همایش های بین المللی امام رضا علیه السلام این سازمان در حال برگزاری است.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.144.124.136مرورگر شما: Unknown AppleWebKit