نشست هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
در جهت انجام همکاری‌های مشترک در حوزه مواد و استخراج اسانس‌ها ، نشست هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت پاکسان، بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی صنعتی و خانگی در کشور با هدف انجام همکاری‌های مشترک در حوزه مواد شیمیایی و تهیه اسانس‌ها با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان و مهندس سیفی رئیس هیات مدیران هلدینگ پاکسان و جمعی از مدیران دو مجموعه در محل سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر زمانیان ضمن معرفی سازمان و توانمندی‌ها و طرح‌های انجام شده در حوزه مواد شیمیایی و تهیه و تولید اسانس‌ها با وجود فرمانتورهای صنعتی و نیمه صنعتی در پژوهشکده‌های مواد شیمیایی و زیست فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران اشاره و بیان داشت:این سازمان زنجیره‌ای از خلق ایده تا تولید محصول تجاری است.

معاون وزیر علوم بیان داشت: پژوهش بدون فناوری و تولید محصول تجاری دیگر جایی در دنیا ندارد و مقالات دانشمندان ما باید در انتها منجر به محصولی شود که به حل مسائل و مشکلات و رفع نیازهای کشور وهم‌چنین رفع فشار تحریم کمک کند.

ایشان بیان داشت: فناوری بدون پژوهش مانند درختی است بی ریشه و این دو باید مکمل هم باشند تا بتوانند ثمر بخش باشند.

در ادامه مهندس سیفی رئیس هیات مدیره هلدینگ پاکسان ضمن ابراز خرسندی از حضور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و برنامه ریزی جهت توسعه همکاری‌های مشترک بیان داشت: اینجانب از گستردگی موضوعات پژوهش در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بسیار خوشحال شدم  و تنوع رشته‌های مختلف باعث انگیزه مضاعف برای اینجانب و همکارانم شد که بتوانیم از توانمندی‌های این مجموعه استفاده نماییم.

قابل ذکر است مدیران پاکسان در ادامه از دستاوردها و توانمدی‌های سازمان در پژوهشکده‌ها بازدید کردند.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.223.206.82مرورگر شما: Unknown AppleWebKit