نشست هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت توسعه صنايع و معادن کوثر برگزار شد

در جهت انجام همکاری‌های مشترک در حوزه معادن و صنایع، نشست هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت توسعه صنايع و معادن کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران شرکت شرکت توسعه صنايع و معادن کوثر از زيرمجموعه هاي اصلي سازمان اقتصادي کوثر با هدف انجام همکاری‌های مشترک در حوزه زنجيره ارزش مواد معدني با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان و دکتر علی سلگی مدیرعامل شرکت توسعه صنايع و معادن کوثر و جمعی از مدیران دو مجموعه در محل سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر زمانیان ضمن معرفی سازمان و توانمندی‌ها و طرح‌های انجام شده در حوزه صنايع و معادن توسط اعضا هیات علمی سازمان بر آمادگی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای انجام تحقیقات مشترک و هم‌چنین رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت توسعه صنايع و معادن کوثر تاکید کرد.

دکتر سلگی نیز ضمن قدردانی از تشکیل و میزبانی این جلسه توسط سازمان، با بیان چشم انداز، ماموریت و ارزش‌های کلیدی شرکت توسعه صنايع و معادن کوثر بر همکاری های مشترک به منظور کارآفرینی، خلق ارزش و توسعه پایدار در حوزه صنايع معدنی، فلزات و ترکیبات معدنی  تاکید کرد.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.144.92.132مرورگر شما: Unknown AppleWebKit