نشست مشترک سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با دانشگاه خوارزمی

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
اولین ها در جهت همکاری در زمینه طرح های پژوهشی

به گزارش روابط عمومی ، دوشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ دکتر حسن زمانیان به همراه مشاور ارشد و معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی میهمان دکتر علی حسن بیگی سرپرست دانشگاه خوارزمی بودند. دکتر زمانیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه با قدمت خوارزمی از توان و ظرفیت بالای حوزه علم و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفته و ابراز داشتند در حوزه های مختلف که مدنظر دانشگاه است از نظر انجام طرح‌های پژوهشی، امکانات آزمایشگاهی و تولید محصول آماده همکاری با دانشگاه خوارزمی می‌باشند.

در این نشست دکتر حسن بیگی سرپرست دانشگاه خوارزمی نیز با ارائه گزارشی از حوزه های مختلف علمی و پژوهشی اشتیاق دانشگاه را به علم فناوری و پژوهش‌های کاربردی و تقاضا محور اعلام و از ظرفیت های دانشگاه خوارزمی برای انجام برنامه های مشترک علمی و پژوهشی یاد کردند. در ادامه در نهایت مصوب شد کمیته‌ای مشترک برای بررسی ظرفیت‌های طرفین و تعریف پروژه‌های مشترک بر اساس مسائل و نیازهای کشور تشکیل شود.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.142.171.100مرورگر شما: Unknown AppleWebKit