نشست صمیمی معاون وزیر و ریاست سازمان با اعضای هیئت علمی و کارشناسان پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات

دکتر زمانیان در دومین بازدید دوره‌ایی خود در سال جاری از قسمت‌های مختلف سازمان، از پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات بازدید و با اعضای هئیت علمی و کارشناسان پژوهشکده به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش روابط عمومی:  معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به همراه دکتر مقدم مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر فیروزمند رئیس پژوهشگاه فناوری‌های نوین، دکتر جوانمرد معاون ارتباط با صنعت و تجاری سازی، دکتر میردامادی معاون تحقیقات کاربردی و توسعه فناوری و مهندس خوش خلق مدیر کل امور مالی،  در دومین بازدید دوره‌ای خود در سال جاری از قسمت‌های مختلف سازمان، از پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات بازدید کردند.

در این نشست معاون وزیر و رئیس سازمان از نزدیک و در گفت‌وگوی صمیمی در جریان روند توسعه فعالیت‌ها و طرح‌های آن پژوهشکده قرارگرفت و درخصوص نیروی انسانی، ماموریت‌های محوله، پروژه‌های پیشنهادی، آیین نامه ارتقای و ترفیع اعضای هیئت علمی با اعضای این پژوهشکده به گفتگو نشست.

ایشان خاطر نشان کرد : خوشبختانه پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات از پژوهشکده‌های پیشرو سازمان به شمار می رود و طرح‌های کلانی همچون ماهواره و همودیالیز را در کارنامه خود دارد و با ادامه این روند باید حجتی باشیم بر پیشرو بودن سازمان در بحث پژوهش و ارائه طرح های کلان و کاربردی که در کشور به آن نیاز هست.

دکتر امیری رئیس پژوهشکده برق و فناوری اطلاعات نیز طی گزارشی درخصوص ترسیم برنامه پنج ساله تحقیقاتی اعضای هیئت علمی پژوهشکده، چگونگی پذیرش دانشجو، شرکت‌های دانش بنیان زایشی مستقر در پژوهشکده و طرح‌های ماهواره و Lab on Disc و همودیالیز مواردی را بیان نمود.

کشور: آی پی شما: 13.59.205.156مرورگر شما: Unknown AppleWebKit