نشست شوراي مشورتي مرکز منطقه‎ايي علوم و فناوري برگزار شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
دهمين نشست شوراي مشورتي مرکز منطقه‎ايي علوم و فناوري اتحاديه کشورهاي حاشيه اقيانوس هند برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی: دهمین نشست شوراي مشورتي مرکز منطقه‎اي علوم و انتقال فناوري اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORA RCSTT) با حضور سفرای کشورهای عضو و نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه و سایر مهمانان روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه در محل مرکز آموزش و پژوهش‎های بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.
در این جلسه ویکا خومالو سفیر آفریقای جنوبی که ریاست جلسه را بر عهده داشت گزارشی از عملکرد و برنامه های این مرکز ارائه داد. هم‏‎چنین دکتر سالار آملی به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و خانم دکتر نسرین معظمی به نمایندگی از سازمان پژوهش‎های علمی وصنعتی ایران، دکتر طاهره میرعمادی مدیر دفتر این مرکز در ایران و دیگر مهمانان در این نشست سخنرانی کردند. 
بر اساس اساسنامه این مرکز و تفاهم نامه‎های انجام شده، برگزاری سالانه این نشست درجهت تصویب برنامه‎های مرکز و ارائه به مراجع بالادستی اتحادیه برای تصویب نهایی انجام می‎گیرد.
قابل ذکر است در این نشست نمایندگانی از کشورهای ایران، آلمان، هند، مصر، استرالیا، بنگلادش، آفریکای جنوبی، تایلند، مالزی و سریلانکا حضور داشتند.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.144.9.172مرورگر شما: Unknown AppleWebKit