میزبانی شایسته سازمان در برگزاری نشست روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پژوهشی و فناوری کشور موجب مباهات بود

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری:
دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهداء لوح تقدیر به دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از میزبانی این سازمان در برگزاری نشست روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پژوهشی و فناوری کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهداء لوح تقدیر به دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از میزبانی این سازمان در برگزاری موفق نشست سه روزه روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدید آمده است:

"با سلام و دعای خیر

برگزاری اجلاس سه روزه روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به میزبانی شایسته جنابعالی و مجموعه همکاران متعهد و متخصصان سازمان موجب مباهات بود.

قطعاً این گونه نشست‌های تخصصی که در راستای حل مسائل کلان حوزه آموزش عالی و بحث و تبادل نظر پیرامون تجارب موفق و چالش‌های پیش رو برگزار می‌شود، اقدامی موثر در رقم زدن توفیقات خواهد بود. از اینکه شرایط برگزاری این نشست مهم را به نحو شایسته فراهم آوردید از جنابعالی سپاسگزارم و از درگاه خداوند متعال در ادامه مسیر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آموزش عالی کشور توفیقات روز افزون تان را مسئلت می نمایم.

محمدعلی زلفی گل

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری"

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.136.27.221مرورگر شما: Unknown AppleWebKit