معرفی پارک علم و فناوری سازمان به عنوان "موثرترین پارک در حمایت از تحقیق و توسعه"

در آیین تقدیر از سرآمدان پارک‌های علم و فناوری کشور :
در آیین تقدیر از سرآمدان پارک‌های علم و فناوری کشور، پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از میان 51 پارک فعال در کشور به عنوان موثرترین پارک در حمایت از تحقیق و توسعه معرفی شد..

به گزارش روابط عمومی، اولین سالروز تأسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در محل سازمان پژوهش‌­های علمی و صنعتی ایران با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر محمخدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان برگزار شد.

در این مراسم هم‌چنین برترین‌های پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور معرفی شدند. و پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در میان 51 پارک علم و فناوری کشور موفق به کسب عنوان "موثرترین پارک کشور در حمایت از تحقیق و توسعه" شد.

قابل ذکر است به نمایندگی از مجموعه پارک علم و فناوری سازمان لوح تقدیری به دکتر سید احمد مظفری (رئیس پارک) اهداء شد.

در بخشی از این لوح که با امضای آقای دکتر خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، آمده است:

"...عملکرد مثبت پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در جهت تحقق و پیشبرد اهداف و برنامه‌های معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، هم‌چون برگ زرینی در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور خواهد درخشید. بدینوسیله پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و فناوری ایران را به عنوان "موثرترین پارک در حمایت از تحقیق و توسعه" انتخاب و از تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه شما که تمامی مساعی خویش را در توسعه فناوری و نوآوری استان متبوع مبذول داشته‌اید، صمیمانه سپاسگزارم."

کشور: United Statesآی پی شما: 3.145.183.16مرورگر شما: Unknown AppleWebKit