معرفی طرح کلان ملی ماهواره آیات در هیات دولت

با تاکید وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد:
دکتر محمد علی زلفی گل در دیدار با مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر پیگیری ساخت ماهواره پیش بینی زلزله آیات توسط این سازمان تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر پیگیری ساخت ماهواره پیش بینی زلزله آیات توسط این سازمان تاکید و بیان داشت: این طرح کلان ملی را در هیات دولت  معرفی خواهم کرد در جهت جذب حمایت دولت  و البته جلب همکاری دستگاه‌های مسئول مانند سازمان فضایی کشور، وزارت ارتباطات، وزارت مسکن، پژوهشگاه زلزله برای تامین منابع مالی و مشارکت علمی در این پروژه مهم، ضروری است .

در ادامه نشست وزیر علوم  با اشاره به درخواست برخی از مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برای گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی در این سازمان برای پیشبرد طرح های تحقیقاتی گفت: در قالب نیازهای ارایه شده در سامانه نان و ارایه طرح توجیهی به شورای گسترش، پذیرش دانشجو به صورت محدود مانعی ندارد.
در ابتدای نشست، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و تعدادی از روسای پژوهشکده‌های سازمان، گزارشی از طرح‌های مهم در حال اجرا مانند ماهواره آیات و دستگاه دیالیز قابل حمل را ارایه کردند .

کشور: United Statesآی پی شما: 13.58.37.74مرورگر شما: Unknown AppleWebKit