مراسم تجلیل از پزشکان و پرستاران سازمان

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از پزشکان و پرستاران سازمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پزشکان و پرستاران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران امروز یکشنبه ۲8 آذر ماه ۱۴۰2 با حضور دکتر زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان، دکتر سپهوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، دکتر مقدم مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی، مهندس چراغی مدیر کل نظارت بر طرح‌های عمرانی و نگهداری ساختمان و تاسیسات به همراه پزشکان، پرستاران و دندانپزشک سازمان برگزار شد.

دکتر زمانیان در ابتدای مراسم در تجلیل از پزشکان و پرستاران گفت: روز پرستار بهانه‌ای برای توجه به مشکلات و دغدغه های پرستاران این فرشتگان سپیدپوش سلامت است که با وجود خستگی ناشی از کار بی وقفه همچنان با جان و دل از بیماران پرستاری و مراقبت می‌کنند.

معاون وزیر در ادامه نیز بار دیگر ولادت با سعادت حضرت زینب (س) را گرامی داشت و افزود: امیدواریم که این مراسمات باعث انگیزه و توان بیشتر همکاران شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و پرستاران تصریح کرد، در این روزگار سخت پرستاری شغل طاقت فرسایی است و ارائه خدمات امری جهادی و مهم است و رضایت همکاران از پرسنل درمان ، خود گویای تلاش و زحمات این عزیزان است که توانسته اند رضایت کارکنان سازمان را جلب نمایند.

در پایان مراسم دکتر زمانیان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات کادر درمان سازمانی قدردانی کرد.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.142.212.53مرورگر شما: Unknown AppleWebKit