مجموعه مستند علمی تلوزیونی "هستند کسانی که ..."

با حضور مدیر شبکه مستند سیما رونمایی شد:
مجموعه مستند علمی تلوزیونی "هستند کسانی که ..." با موضوع معرفی دستاوردهای نخبگان علمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی: با حضور دکتر علیرضا عشوری رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما، آیین رونمایی از مجموعه مستند علمی تلویزیونی "هستند کسانی که ..." صبح امروز در محل سازمان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محسن غلام‌زاده کارگردان و تهیه کننده این مجموعه مستند درباره اهداف و برنامه‌های تولید این مجموعه بیان کرد: این مجموعه در حال حاضر با پایان رساندن ۵ فیلم مستند در مسیر ادامه حرکت خود قرار دارد.

دکتر عشوری نیز ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاری این دو مجموعه و معرفی نخبگان جوان ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی  در رشد و تعالی ایران سهیم باشیم.

هم‌چنین یزدی با ابراز خرسندی از حضور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر ادامه همکاری‌های مشترک و تولید مستندهای علمی متنوع از دستاوردهای و فعالیت‌های نخبگان علمی تاکیید کرد.

 قابل ذکر است این مجموعه مستند شامل فیلم‌هایی در راستای معرفی نخبگان و دستاوردهای علمی ایشان با همکاری سازمان و شبکه مستند سیما از یک سال پیش شروع و در حال حاضر 5 فیلم آماده پخش می‌باشد.

در این مراسم و از این مجموعه مستند دو فیلم آشنایی با عنوان مروری بر فعالیت‌های علمی پروفسور نسرین معظمی و مهندس محمد مهدی ایزدپناه  پخش شد.

در حاشیه این رونمایی رئیس شبکه مستند سیما و مدیران همراه از فعالیت‌های علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در پژوهشکده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان بازدید کردند.

در پایان نیز مقرر شد برای تهیه مستند‌های علمی دیگر همکاری مشترک بین سازمان و شبکه مستند ادامه یابد.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.219.182.48مرورگر شما: Unknown AppleWebKit