فعالیت‌های ورزشی سازمانی باعث بالندگی روح و توان افزایی کارکنان می‌شود

دکتر رضا سپهوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان
مسابقات ورزشی ویژه ایام الله مبارک دهه فجر با مشارکت حداکثری همکاران در سازمان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر رضا سپهوند معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با تاکید بر حمایت سازمان از فعالیت‌های ورزشی همکاران، انجام مسابقات ورزشی به مناسبت‌های مختلف را محرک توان افزایی و نشاط آوری برای انجام بهتر امور محوله از سوی همکاران برشمرد.
رئیس کمیته ورزش سازمان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ایام الله مبارک دهه فجر و با یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سپهبد سلیمانی بیان داشت: به مناسبت این ایام فرخنده کمیته ورزش سازمان، مسابقات ورزشی متنوع را ویژه بازنشستگان، اعضای هیئت علمی، کارکنان، نیروهای خدوم شرکت‌های طرف قرارداد با سازمان و هم‌چنین مشارکت تعدادی از کارکنان شرکت‌های دانش بنیان مستقر در سازمان را برنامه‌ریزی و در این ایام در حال برگزاری است.
دکتر سپهوند با اشاره به تنوع رشته‌های ورزشی این مسابقات ویژه خانم‌ها و آقایان گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوب سازمان در زمینه ورزش در این دوره از مسابقات در بخش خانم‌ها ۷ رشته ورزشی شامل فوتبال‌دستی، شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، تیراندازی، طناب زنی و پرتاب دارت و در بخش آقایان علاوه بر این رشته‌ها فوتبال سالنی و والیبال هم با شرکت حداکثری همکاران در حال برگزاری است.
ایشان در ادامه بیان داشت: در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰۰ نفر شرکت کننده جهت مسابقات انفرادی و تیمی (البته باید توجه داشت بعضی از همکاران در دو یا چند رشته ثبت نام کرده‌اند) مشارکت دارند و بیش از ۳۰ نفر نیز کادر اجرایی این مسابقات را طی سه هفته برگزار می‌کنند. 
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی در پایان گفت: این مسابقات با هدف ایجاد شور، هیجان، سلامت و شادابی جسم و مهم‌تر از آن بالندگی روح و توان افزایی همکاران برگزار می‌شود.
 قابل ذکر است این مسابقات از 9 بهمن شروع و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.133.159.189مرورگر شما: Unknown AppleWebKit