فرمانده حفاظت سپاه: با مدیریت جسور و مقتدر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، کارهای بزرگی در این سازمان انجام شده است.

فرمانده حفاظت سپاه گفت: حرکت دینی که امام خمینی (ره) آغاز کرد، دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. امروز دنیا بدون قرار دادن ایران اسلامی در معادلات خود، قادر به گرفتن بسیاری از تصمیمات نیست. این اثرگذاری تنها مربوط به منطقه خاور میانه و غرب آسیا نیست

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، سردار فتح‌الله جمیری در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی گفت: اراده برای پیشرفت‌های بزرگ‌تر امروز وجود دارد و کارهای بزرگی در این کشور درحال انجام است. ضعف‌هایی نیز وجود دارد که باید برطرف شود ولی در سطح کلان، حرکت ایران رو به پیشرفت است. -

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی و سرمایه مالی زیادی در کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد: منابع و آزمایشگاه‌های ما امروز بی‌نظیر است و نیازمند مدیریت جسور و مقتدر است تا از جوانان برای پیشرفت‌های بیشتر استفاده کند و در این زمینه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران کارهای بزرگی انجام شده است.  

فرمانده حفاظت سپاه خاطر نشان کرد: حرکت دینی ما که امام خمینی (ره) آغاز کرد، دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است. امروز دنیا بدون قرار دادن ایران اسلامی در معادلات خود، قادر به گرفتن بسیاری از تصمیمات نیست. این اثرگذاری تنها مربوط به منطقه خاور میانه و غرب آسیا نیست؛ بلکه ایران امروز در تمام دنیا تاثیرگذار است و به عنوان قدرت مطرح شده است.

وی تاکید کرد: توانمندی‌های امروز کشور به خاطر توانمندی‌های اساتید و نیروی انسانی ما و برگرفته از اعتقادات دینی ماست. این پیشرفت‌ها برگرفته از اسلام است.

جمیری با بیان اینکه غربی‌ها نمیخواستند ما استقلال داشته باشیم و تولید کننده باشیم، گفت:  امام پیشرفت‌های امروز را می‌دید که ما امروز به نزدیکی قله رسیدیم.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی‌های انجام شده در مسیر ۴۵ ساله جمهوری اسلامی اظهار کرد: در این ۴۵ سال ما یک روز آرام و شرایط آرام نداشتیم. ۱۷ هزار شهید ترور داریم. دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به خاطر این بود که پیشرفت‌ها حاصل نشود.

وی افزود: ما بخشی از سرمایه‌هایمان همانند دکتر چمران و شخصیت های بزرگ را از دست دادیم. بسیاری از فرماندهانی که از دانشگاه‌ها و مراکز علمی اعزام شدند. امروز نیز یک لحظه آرام نمی‌گذارند تا ما به مسائل علمی و پژوهشی برسیم. اگر این سرمایه‌ها امروز بودند پیشرفت‌های خیلی بیشتری داشتیم.

فرمانده حفاظت سپاه مقام معظم رهبری را بهترین پشتیبان مراکز علمی کشور دانست و گفت: اگر مقام معظم رهبری این پشتیبانی‌ها را انجام نمی‌داد ما به این پیشرفت‌ها دست نمی‌یافتیم. وی خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های علمی کشور باید در دهه فجر معرفی شود و از دانش‌پژوهان و پژوهشگران و اساتید تقدیر به عمل آید.

جمیری با بیان اینکه ما در راه رسیده به قله هستیم، گفت: در نزدیکی رسیدن به قله، فشارها بیشتر می‌شود. ما از این فشارها گذر خواهیم کرد و صبح بسیار روشنی در انتظار انقلاب اسلامی است. مطمئنا پیروزی از آن حزب‌اللهی‌هاست و به درجات بالاتری در دنیا خواهیم رسید. وی افزود: امروز در برخی بخش‌ها به درجات بالایی رسیدیم و رتبه‌های ما، رتبه‌های خوبی در دنیاست.

فرمانده حفاظت سپاه به ظرفیت‌های همکاری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و حفاظت سپاه اشاره کرد و گفت: مطمئناً در بحث‌های حفاظت و امنیت که ما بر عهده ماست، نیاز داریم که تفاهم‌نامه‌ای با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران داشته باشیم. بخشی از امکانات مورد نیاز ما وارداتی است و اجبار داریم با توجه تحریم‌ها از خارج از کشور وارد کنیم که می‌توانیم در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای به امضا برسانیم.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.149.249.237مرورگر شما: Unknown AppleWebKit