"سرپرست حوزه معاونت سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري‌هاي نوين " منصوب شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
با حکم رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران:
دکتر حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی، دکتر «محمد فیروزمند» را به عنوان "سرپرست حوزه معاونت سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري‌هاي نوين " منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی در متن حکم انتصاب دکتر محمد فیروزمند آمده است:
"با سلام و احترام؛
     نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي در حوزه پژوهش و فناوري به موجب اين حكم به سمت " سرپرست حوزه معاونت سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري‌هاي نوين" منصوب مي‏شويد.

 در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري "سال توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين" ناميده شده است انتظار دارد با استفاده از توانائي‏‌هاي فردي و سازماني، ضمن هم‌فكري و تعامل با معاونين، رؤساي پژوهشكده‏‌ها، مديران، اعضاي هيئت علمي و كارشناسان، برنامه‌‏هاي پژوهشي و عملياتي جاري را به گونه‌­اي ساماندهي نمائيد كه ان‏شاءالله با تقويت فضاي انگيزشي و تحقيقاتي در سازمان، موجبات كسب جايگاه مناسب  در بين ساير موسسات پژوهشي كشور در عرصه نوآوري و فناوري فراهم شود. به منظور دستيابي به اهداف كلان و حفظ جايگاه حاكميتي سازمان پژوهش‌هاي علمي صنعتي ايران لازم است موارد ذيل مورد توجه خاص قرار گيرد:

  • استفاده بهينه از توانمندي اساتيد و پژوهشگران پژوهشكده‌ها براي استمرار اجراي طرح‌هاي كلان ملي
  • برنامه ريزي و انجام امور كارشناسي براي توسعه پژوهشكده‌ها و گروه‌هاي ذيل آن بر اساس نيازها و ماموريت سازمان پژوهش‌هاي علمي صنعتي ايران
  • شناسائي و ارائه پيشنهاد براي جذب اساتيد مجرب و بنام با رتبه استاد تمامي و كارنامه درخشان از دانشگاه‌هاي سراسر كشور و افزايش اعضا هيئت علمي گروه‌ها بر اساس نيازسنجي از هر گروه پژوهشي
  • فعال نمودن دبيرخانه دائمي برگزاري همايش‌ها و رويدادهاي علمي در سطح بين المللي
  • تلاش براي نمايه نمودن و ارتقاء مجلات موجود و راه اندازي مجلات جديد علمي با اعتبار بين المللي
  • تعامل سازنده و مستمر با واحدهاي مستقر در پارك علم و فناوري سازمان و پشتيباني علمي از آن‌ها براي همكاري در اجراي طرح‌هاي پژوهشي تقاضا محور
  • تلاش براي ايجاد آزمايشگاه‌هاي مرجع در سطح ملي و منطقه اي

همچنين در راستاي تحقق مفاد حكم مقام عالي وزارت به اينجانب اهتمام ويژه به انجام طرحهاي پژوهشي كاربردي (تقاضا محور)، توسعه همكاريهاي بينالمللي از طريق انجام برنامههاي پژوهش و فناوري مشترك و تعامل با همه نهادهاي فعال و دستگاههاي مسئول در حوزه علم و فناوري از جمله اولويت‏‌هاي كاري آن پژوهشگاه مي­‌باشد.

  اميد است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظايف محوله و اين ماموريت خطير موفق و مويد باشيد."

دکتر زمانیان هم‌چنین در پیام جداگانه‌ایی به شرح زیر از زحمات دکتر محمد حسن ایکانی در زمان مسئولیت معاون سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوريهاي نوين قدردانی کرد.

"با سلام و احترام؛

     بدين‌وسيله به پاس تلاش‌ها و خدمات جنابعالي طي دوره‌ي تصدي معاون سازمان و رئيس پژوهشگاه فناوري‌هاي نوين، كه منشاء خدمات ارزشمند و شايسته‌اي بوده‌ايد، لازم مي‌دانم صميمانه از شما تشكر و قدرداني نمايم.

موفقيت شما را در نقش‌آفريني برنامه‌‌هاي پژوهشي و روند توسعه و تعالي فعاليت‌هاي علمي و فناوري از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم."

کشور: United Statesآی پی شما: 18.222.93.219مرورگر شما: Unknown AppleWebKit