سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان منصوب شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان
دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی دکتر مجید مقدم را به عنوان سرپرست حوزه رياست و روابط عمومي سازمان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی دکتر مجید مقدم را به عنوان سرپرست حوزه رياست و روابط عمومي سازمان منصوب کرد.
دکتر مجید مقدم دانش آموخته دکترای مهندسی برق از دانشگاه شهید بهشتی تهران و از برگزیدگان استعداد برتر بنیاد ملی نخبگان در سال ۹۶ و کسب عنوان اختراع برتر جشنواره حرکت را در رزومه خود دارند. همچنین ایشان دارای تحصیلات فقه و حقوق نیز هستند.در سوابق اجرایی ایشان عضو کمیسیون دائمی هیئت امنا، عضو و دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی، عضو و رئیس شورای اسلامی شهر وجود دارد.
متن حکم مذکور بدین شرح می باشد:

با سلام و احترام،
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حكم به سمت " سرپرست حوزه رياست و روابط عمومي سازمان" منصوب مي‎شويد. اميد است با تدبير، سعه صدر و اخلاق نيكوئي كه در شما سراغ دارم موجبات دلگرمي و صميميت بيشتر همكاران عزيز را فراهم سازيد تا با همت و جديت بيشتر و روحيه‎اي شاداب‎تر در برنامه‎هاي پژوهشي، فناوري و اجرايي سازمان مشاركت موثرتري را داشته باشند.
   همچنين انتظار دارد با تلاش مضاعف و مدبرانه خود، نتايج دستاوردها و فعاليت‎هاي موفق سازمان را در رسانه‎ها در سطح ملي و بين‎المللي منعكس تا موجبات اعتلاي نام و جايگاه سازمان بيش از گذشته فراهم گردد. ان‎شاءالله با همفكري و همكاري معاونين، مديران و كليه همكاران محترم در پيشبرد اهداف، وظايف و برنامه‎هاي سازمان موفق باشيد. توفيق روز افزون جنابعالي را از حضرت حق مسئلت دارم.

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.141.3.219مرورگر شما: Unknown AppleWebKit