سرپرست «اداره کل همکاريهاي بين‎الملل و امور جشنواره‎های سازمان» منصوب شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
دکتر عليرضا عشوري با صدور حکمي، دکتر عليرضا اللهياري را به سمت سرپرست اداره کل همکاريهاي بين‎الملل و امور جشنواره‎هاي سازمان پژوهش‎هاي علمي و صنعتي ايران منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی در این حکم آمده است:
 با سلام و تشکر از قبول همکاری با مدیریت سازمان، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‎عالی و به پیشنهاد معاون محترم توسعه فناوری به موجب این حکم به سمت "سرپرست اداره کل همکاریهای بین‎الملل و امور جشنواره‎ها" سازمان منصوب می‎شوید. 
       انتظار دارد با استفاده از توانائی‎های فردی و سازمانی، هم‎فکری و تعامل با معاونین، روسای پژوهشکده‎ها، اعضای هیات علمی و کارشناسان در راستای تقویت و ارتقای سطح برگزاری جشنواره‎های خوارزمی، برنامه‎ریزی بمنظور برگزاری جشنواره‎های علمی و فناوری جدید، توسعه همکاریهای بین‎الملل، اجرای طرح‎های تحقیقاتی مشترک، برگزاری تورهای فناوری، ایجاد فرصت‎های مطالعاتی کوتاه و بلند مدت، برگزاری نمایشگاه‎های فناوری مشترک و جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی خارجی، اقدامات موثری را معمول دارید تا شاهد اعتلای جایگاه سازمان باشیم. توفیق جنابعالی را در راستای این ماموریت خطیر از درگاه حضرت باری‎تعالی مسئلت دارم.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.14.244.183مرورگر شما: Unknown AppleWebKit