سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) فرصت مناسبی برای مشارکت در طرح‌های پژوهشی است

پرفسور حسن زمانیان در بازدید از پژوهشکده زیست فناوری:
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در ادامه بازدید از پژوهشکده‌های سازمان از پژوهشکده‌ زیست فناوری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی: پرفسور حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در بازدید از پژوهشکده زیست فناوری سازمان ضمن تاکید بر استفاده از سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) برای انجام طرح‌های پژوهشی بیان داشت: با توجه به رسالت ملی سازمان و با نگاه انجام طرح‌های مساله محور هم‌چنین باید به سمت انجام طرح‌های مشترک با سایر مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها در سطح ملی باشیم. به این منظور انجام بازدیدهای استانی و برگزاری جلسات هم‌افزایی با مسئولین و محققان دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری استان‌ها در برنامه‌های سازمان پیش بینی شده است که به زودی شروع خواهد شد.

ایشان در جلسه مشترک با اعضای هیات علمی و کارشناسان این پژوهشکده ضمن ابراز خرسندی از انجام طرح‌های انجام شده در این پژوهشکده گفت: با حضور نیروی انسانی متخصص و با توان علمی بالا در این پژوهشکده انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک شاهد انجام طرح‌های پژوهشی و هدفمند بیشتری باشیم.

ایشان در ادامه توسعه رشته‌ها با توجه به توانمندی مجموعه و نیاز، توسعه طرح‌های پژوهشی با رویکرد مساله محوری و هم‌چنین توسعه مجلات علمی در سطح بین المللی را مورد انتظار از پژوهشکده دانست و اظهار داشت: باید از توان بالای علمی پژوهشگران و تجهیزات مناسب آزمایشگاهی استفاده حداکثری در رفع نیازهای کشور صورت پذیرد.

در ادامه جلسه اعضای پژوهشکده زیست فناوری ضمن استقبال از این بازدید و جلسه، نظرات و پیشنهاداتی را بیان و طرح‌ها و پروژه‌های خود را معرفی کردند.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.219.75.202مرورگر شما: Unknown AppleWebKit