رتبه برتر سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران توسط هیات داوران جشنواره ملی فناوری ایران‌ در زمینه بسترسازی فناوری و کسب و کار و پارک حامی توسعه فناوری به عنوان رتبه برتر معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس۲۰۲۳) تبریز و اهدای جایزه ملی فناوری ایران‌ که با حضور مسئولان وزارت عتف، وزارت صمت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و جمعی از فناوران در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد؛ سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران توسط هیات داوران «جایزه ملی فناوری ایران‌»  به عنوان برگزیده بخش بسترسازی فناوری و کسب و کار و پارک حامی توسعه فناوری، معرفی شد.

نمایشگاه رینوتکس۲۰۲۳، همزمان با اولین نمایشگاه رینوفست و هم‌چنین رویداد جایزه ملی فناوری ایران از ۱۴ الی ۱۷ آذر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد. در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ تعداد ۵۷۷ طرح ارائه شد و همچنین در این نمایشگاه ۴۱ رویداد تخصصی در حوزه فناوری نیز برگزار شد. همچنین دو طرح از کشور ترکیه نیز در نمایشگاه رینوتکس تبریز حضور داشتند.

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به صورت سالانه در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری برگزار می‌شود. رینوتکس ۲۰۲۳ در ۸ حوزه فناوری سلامت، فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، فناوری کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی، فناوری نوآوری و فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، فناوری صنایع نرم هویت ساز و خلاق فرهنگی، فناوری نوآوری و فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه‌ای و فناوری برق الکترونیک فوتونیک و مخابرات برگزار شد و نفرات شایسته تقدیر و رتبه های برتر معرفی شدند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی ایده‌های نوآورانه و فناوری‌های کاربردی، شبکه‌سازی میان فناوران و بازیگران زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور، شناسایی و حمایت از فناوری‌های برتر کشور و کمک به برندسازی آن‌ها، کمک به تجاری‌سازی فناوری و شناسایی نیازهای فناورانه صنایع کشور و تلاش برای ارتقای فناوری آن‌ها است.

یازدهمین نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ با انتخاب برترین‌ها به کار خود پایان داد و در بین برگزیدگان سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران توسط هیات داوران جشنواره ملی فناوری ایران‌ در زمینه بسترسازی فناوری و کسب و کار و پارک حامی توسعه فناوری به عنوان رتبه برتر برگزیده گردید.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.21.12.156مرورگر شما: Unknown AppleWebKit