دیدار معاون وزیر علوم و رئیس دولت استان آستراخان روسیه/ بازدید از دانشگاه دولتی فنی آستراخان روسیه

دکتر زمانیان امروز با آقای آقاناسیف رئیس دولت استان آستراخان روسیه ملاقات و از دانشگاه دولتی فنی استان آستراخان روسیه نیز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، امروز با آقای آقاناسیف رئیس دولت استان آستراخان ملاقات کرد.

در این ملاقات که مهدی آکوچکیان سرکنسول کشورمان در آستراخان روسیه نیز حضور داشت طیف وسیعی از موضوعات همکاری از جمله همکاری پارک های فناوری مورد بررسی قرار گرفت. در پایان هدایای بین طرفین تبادل شد.

بازدید از دانشگاه دولتی فنی استان آستراخان روسیه

دکتر زمانیان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، امروز از دانشگاه دولتی فنی استان آستراخان روسیه بازدید کرد.

رییس دانشگاه فنی با استقبال از توسعه همکاری های مختلف مراکز اموزشی و پژوهشی دوطرف ، خواستار استفاده از تجربیات ارزشمند شرکت های دانش بنیان ایرانی در تولید وتجاری سازی علم و صنعت گردید.

دکتر زمانیان معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران که در صدر هیئتی در استراخان بسر می برد در این بازدید با بخش های مختلف فنی و صنعتی دانشگاه دولتی استراخان آشنا شد.

در پایان ‌مقرر شد پیشنهاد های توسعه همکاری‌های دو طرف از طریق سرکنسولگری کشورمان در استراخان پیگیری شود.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.14.249.184مرورگر شما: Unknown AppleWebKit