دیدار رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
در اولین دیدار در سال مهار تورم، رشد تولید صورت گرفت
دکتر زمانیان معاون وزیر علوم با دکتر فتح الهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با دکتر افشار فتح الهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد.
معاون وزیر علوم در این دیدار به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید مزین شده است اشاره و بیان داشت: با توجه به دستاوردها و توانمندی های سازمان پژوهشها در زمینه های مختلف علمی, تحقیقاتی و پژوهشی امسال نیز تمام تلاش خود  را در جهت رشد تولیدات دانش بنیان و پژوهش محور و رفع خلع های موجود کشور خواهیم کرد و مصمم هستیم با اتکا بر دانش و فناوری پیشرفته بومی و حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوریها و اختراعات بتوانیم گام موثری در تحقق شعار امسال برداریم.
دکتر زمانیان گفت: بر اساس دستور رئیس محترم جمهور جهت احصا نظام مسائل کشور توسط این سازمان، این آمادگی را داریم تا بعنوان اولین پروژه از منطقه قشم شروع کنیم و بعد از انجام بررسی های لازم  مسایل اصلی این منطقه را استخراج و راهکارهای علمی و عملی مناسب جهت حل مسایل را ارایه نماییم .
این پیشنهاد مورد استقبال  مدیر عامل منطقه آزاد قشم قرار گرفت و مقدمات اجرای آن مورد بحث و بررسی واقع شد. 
در این راستا رئیس سازمان از دکتر فتح الهی دعوت نمود تا از نزدیک از توانمندی ها و دستاوردهای علمی و صنعتی سازمان بازدید نمایند.
در پایان این دیدار نیز مقرر گردید بزودی تفاهم نامه همکاری در موارد ذیل تنظیم و به امضای طرفین برسد:
۱- احصا نظام مسایل جزیره قشم با توجه به دستور ریاست محترم جمهوری و ارائه راه حل های پژوهشی
۲-انجام مطالعات و پژوهش‌های کاربردی  در جهت توسعه اقتصاد دریا و ارائه راهکارهای علمی و دانش بنیان  جهت  تولید پرورش و تجارت میگو و ماهی و سایر آبزیان در این منطقه  
۳_ انجام پژوهش در راستای رفع مشکل آب منطقه قشم  و اجرای طرح آب شیرین کن با استفاده از فناوریهای داخلی 
۴- حمایت تحقیقاتی، پژوهشی و فناورانه از پارک علم و فناوری قشم

کشور: United Statesآی پی شما: 3.142.53.243مرورگر شما: Unknown AppleWebKit