دومین کارگاه بین المللی "فوریت تغییرات آب و هوایی و توجه به آن به عنوان یک موضوع در IORA "

دومین کارگاه بین المللی با موضوع "فوریت تغییرات آب و هوایی و توجه به آن به عنوان یک موضوع در IORA " به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: دومین کارگاه بین المللی با موضوع "تغییرات آب و هوایی و ضرورت آن به عنوان یک موضوع اضطراری در اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند" در تاریخ 8 نوامبر 2021 از ساعت 11:00 تا 14:30 با حضور بیش از 100 شرکت کننده از کشورهای استرالیا، بنگلادش، چین، مصر، آلمان، هند، اندونزی، ایران، کنیا، ماداگاسکار، مالزی، مالدیو، موریس، نیوزیلند، عمان، سیشل، آفریقای جنوبی، سریلانکا، تانزانیا و یمن برگزار شد.

 در این کارگاه سخنرانان کلیدی از هیات بین المللی تغییرات آب و هوایی به عنوان نهادی از سازمان ملل (IPCC) و مراکز آکادمیک، نمایندگان دولت‌های عضو اتحادیه، و سازمان‌های مردم نهاد و کشورهای طرف گفتگوی اتحادیه بودند.

این کارگاه توسط مرکز منطقه‌ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند با همکاری کارگروه اقتصاد آبی و دبیرخانه این اتحادیه (IORA)، و بنیاد همکاری‌های بین المللی آلمان (GIZ) طراحی و برگزار شد.

هدف کلی این کارگاه ایجاد درک مشترک از فوریت تغییرات آب و هوایی در منطقه و تعریف نقش این اتحادیه به عنوان یک سازمان منطقه‌ای در پرداختن به این موضوع بود. 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.15.239.167مرورگر شما: Unknown AppleWebKit