دفتر پست در سازمان افتتاح شد

با حضور مسولین سازمان و مسئولان استانی و شهری دفتر پست در سازمان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی: صبح امروز (چهارشنبه)  دفتر نمایندگی پست در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران افتتاح و راه اندازی شد و در ادامه تفاهم‌نامه همکاری بیشتر در ارائه خدمات بهینه بین دکتر محمودی  معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و محمدمهدی پیشقدم مدیر کل منطقه پستی جنوب غرب استان تهران منعقد و مبادله شد.

دکتر مظفری در آیین افتتاح دفتر پستی سازمان، که با حضور جمعی از مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، مدیران اداره پست، امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای شهر احمدآباد مستوفی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به استقرار بیش از ۱۴۰ شرکت استارتاپی با بیش از ۱۴۰۰ نفر شاغل در این مجموعه، ارائه خدمات پستی یکی از زیرساخت‌های موردنیاز فعالیت این مجموعه هاست که با همکاری شرکت پست، دفتر نمایندگی پست در این پارک علم و فناوری راه اندازی شده است.

ایشان در ادامه گفت: با استقرار این دفتر نمایندگی پست، کلیه خدمات پستی و پیشخوان مورد نیاز فعالان در عرصه کسب و کارهای نوین ارائه می‌شود و زمینه افزایش فعالیت بیشتر این شرکت فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت‌های مستقر در این مجموعه جذب و استخدام نیروهای بومی منطقه است، بیان کرد: با وجود اینکه پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران یک پشتوانه و اعتباری برای منطقه و این شهرستان است، با همکاری و همراهی مسئولین منطقه می‌توان بسترهای لازم برای حضور هرچه بیشتر فعالان در عرصه های مختلف کسب و کارهای نوین را فراهم ساخت.

رییس پارک علم و فناوری سازمان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات این مرکز راه دسترسی به مرکز است که ضرورت دارد مسئولین منطقه نسبت به بهسازی و ایمن سازی این مسیر اقدامات لازم را انجام و خدمات بهتری را به مجموعه ارائه کنند.

در این مراسم هم‌چنین محمدمهدی پیشقدم مدیر کل منطقه پستی جنوب غرب استان تهران گفت: از اسفند ۹۸ و با شیوع ویروس کرونا و افزایش کسب و کارهای اینترنتی، ارسال بسته‌ها و امانتهای پستی بیش از ۴ برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با وجود استقرار بیش از ۱۴۰ شرکت استارتاپی در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در منطقه احمدآباد مستوفی، دفتر نمایندگی پست باهدف ارائه کلیه خدمات پستی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در پایان مراسم نیز حجت السلام طبایی امام جمعه احمد آباد ضمن حمایت از فعالیت‌های سازمان پیشنهاداتی را برای بهبودی جاده منتهی به پل بادامک ارائه داد.

 

کرونا، ارسال بسته‌های پستی تهران را ۴ برابر کرده است

کشور: United Statesآی پی شما: 3.140.186.113مرورگر شما: Unknown AppleWebKit