در بحث نیروی انسانی، جذب نخبگان جوان و توانمند در اولویت سازمان است

پرفسور حسن زمانیان در بازدید از پژوهشکده فناوری‌های شیمیایی:
پرفسور زمانیان در بازدید از پژوهشکده فناوری‌های شیمیایی بر انجام طرح‌های الویت دار با توجه به نیازهای داخلی و منطقه‌‌ایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی: پرفسور حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در ادامه بازدید از پژوهشکده‌های سازمان صبح امروز (شنبه 25 تیرماه) از پژوهشکده‌ فناوری‌های شیمیایی سازمان بازدید و در جلسه مشترک با اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشی شرکت کرد.

پرفسور زمانیان در این جلسه با بیان اینکه جهت گیری پژوهشکده فناوری‌‌های شیمایی متناظر با اهداف سازمان است گفت: در این پژوهشکده تا کنون تبدیل علم به محصول به خوبی در حال انجام است.

ایشان در ادامه بیان داشت: پژوهشکده فناوری‌های شیمایی با توجه به داشتن پتانسیل در حوزه زیرساخت و نیروی انسانی در بحث توسعه گروه‌های پژوهشی و هم‌چنین تشکیل پژوهشکده جدید شیمی-دارویی می‌تواند به خوبی به رسالت خود عمل کند.

رئیس سازمان در ادامه گفت: این آمادگی در سازمان وجود دارد برای حمایت از توسعه گروه‌های پژوهشی با جذب نخبگان جوان و توانمند به عنوان  اعضای هیات علمی جدید و با بهره گیری از تجربیات و آموزه‌های اعضای هیات علمی با تجربه‌تر گام‌های سریعتری بردارد.

در این جلسه دکتر جوانمرد گزارشی از وضع موجود، زیرساخت‌ها و دستاوردهای پژوهشکده ارائه داد و در ادامه اعضای جلسه با معرفی خود در فضای دوسویه به ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود در جهت اهداف سازمان بیان داشتند.

قابل ذکر است این جلسه هم‌افزایی بیش از سه ساعت به طول انجامید.

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.138.138.149مرورگر شما: Unknown AppleWebKit