خدمت به محرومین و توانمندسازی آن‌ها از مسیر دانش و فناوری باید صورت گیرد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رییس سازمان:
مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران روز سه شنبه (۲۲ شهریور ماه) در نشست مشترک با دکتر جعفر صباغیان مدیر عامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست مشترکی ضمن بررسی ظرفیت‌های همکاری و راهکارهای بهره‌مندی دوجانبه بر توسعه تعاملات تاکید کردند.

در ابتدای این جلسه دکتر زمانیان با اشاره به اینکه از ابتدا بار انقلاب به دوش مستضعفین بوده و خدمت به آن‌ها امر مقدس و حائز اهمیتی است بیان داشت: باید به فرمان امام راحل لبیک گفته و با خدمت به محرومین و توانمندسازی آن‌ها از مسیر دانش و فناوری گامی موثر در این زمینه برداریم و این سازمان با تمام توان و تجربه تحقیقاتی و علمی خود خالصانه آماده خدمت رسانی به این قشر و همکاری با خادمان این مجموعه است.
درادامه این جلسه دکتر صباغیان با بیان خشنودی از حضور در سازمان و آمادگی استفاده از تجربیات این مجموعه بزرگ بیان داشت: یکی از موضوعات و نکات مهمی که به عنوان هدف دنبال می‌کنیم توانمند سازی مددجویان و ایجاد درآمد زایی و حفظ کرامت انسانی آنها است خاطر نشان کرد: به این منظور ما در حوزه مدیریت به سمت شرکت‌هایی خواهیم رفت که به طور مستقل در زمینه تولید محصولات دانش بنیان فعالیت نمایند تا بتوانیم بازار آینده را بدست گیریم.
وی با اشاره به هولدینگ‌های زیر مجموعه این مجتمع از جمله کشاورزی، بازرگانی،عمرانی و معدن اشاره و بیان داشت: ما در زمینه معدن به دنبال این هستیم تا از خام فروشی و واردات صنایع معدنی که بازار بکری نیز محسوب می شود جلوگیری و در این زمینه خودکفا شویم.

در این نشست و بازدید دکتر حاجتی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی این مجتمع و هم‌چنین دکتر حمیدی مدیریت حوزه دانش بنیان و دکتر سادات مشاور اقتصادی ایشان را همراهی می‌کردند.
بعد از این جلسه هم اندیشی، دکتر صباغیان از بخش‌های مختلفی از سازمان بازدید کرد.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.217.183.229مرورگر شما: Unknown AppleWebKit