حمایت سازمان توسعه تجارت ایران از صادرات محصولات فناورانه پارک سازمان

مدیران سازمان توسعه تجارت ايران به منظور بررسي همكاري در ارتقا كسب و كارهاي دانش بنيان از پارك سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازديد كردند.

به گزارش روابط عمومی، در راستاي توانمندسازي شركت‌هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمينه رشد و توسعه صادرات كالا و خدمات دانش‌بنيان و شناسايي ظرفيت‌هاي بين المللي اين شركت‌ها، تعدادی از مدیران سازمان توسعه تجارت ايران به این منظور از پارك سازمان بازديد كردند.

در این روز از شركت‌هاي سامانه صنعت طاها، صدرا آتيه ماهور، پرنيان گستر پرتوسنج، فني و مهندسي آرميتا و صنايع جوش اركان بازدید انجام شد. 

قابل ذکر است در اين بازديد مدیران سازمان توسعه تجارت ايران ضمن استقبال از فعاليت‌ها و كارهاي انجام شده در شركت‌هاي مستقر در پارک سازمان اقدام به راهنمايي‌ها و توصيه‌هايي در خصوص صادرات محصولات فناورانه ارائه دادند.  از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به دريافت كارت بازرگاني توسط همه واحدهای فناور، شركت در دوره‌هاي آموزشي اتاق ايران، حضور در پاویون ایران در نمایشگاه‌های خارجی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، آگاهی از کد تعرفه‌ها محصولات شرکت و استفاده موثر از آن، استفاده از ظرفیت رایزنان اقتصادی مستقر در سفارتخانه‌های ایران اشاره کرد.

 هم‌چنین در پایان هماهنگی‌های لازم برای همکاری و حمایت سازمان توسعه تجارت در راستای رفع مسائل شرکت‌های مستقر در پارک سازمان صورت گرفت.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.148.113.114مرورگر شما: Unknown AppleWebKit