جلسه هم‌افزایی مدیران پارك علم و فناوري سازمان و اداره ثبت اختراع قوه قضائیه برگزار شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
به منظور تعاملات بیشتر در حوزه ثبت اختراع جلسه هم‌افزایی مدیران پارك علم و فناوري سازمان و اداره ثبت اختراع قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از دفتر پارک علم و فناوری سازمان: جلسه مشترک معاون تجاري‌سازي و بازاريابي پارک علم و فناوری سازمان و  معاون اداره ثبت اختراع و کارشناسان مربوط به منظور بررسی نحوه تعامل و همكاري‌هاي مشترک روز دوشنبه مورخ 08 / 09 / 1400 در محل سازمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دكتر  روزبه عباس زاده معاون تجاري‌سازي و بازاريابي پارک علم و فناوری سازمان در خصوص نحوه تعاملات پیش رو جهت ارتقاء كيفي ارزيابي اختراعات و فراهم آوردن زير ساخت‌هاي تجاري‌سازي اختراعات اشاره کرد و در ادامه گفت:  توجه به رويكرد تجاري‌سازي اختراعات و ايجاد بستري مناسب جهت تجاري‌سازي اختراعات ثبت شده در كشور از اهداف پارك علم و فناوري سازمان است و همكاري‌هاي بين سازمان و اداره ثبت اختراع بايد به سمت تجاري سازي اختراعات سوق پيدا کند.
در ادمه جلسه خانم احمدوند از کارشناسان اداره ثبت اختراع قوه قضاييه نیز ضمن اشاره به تعاملات اداره ثبت اختراع و سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران، در خصوص تهيه پيش نويس تفاهم نامه همكاري با مراجع ارزيابي مطالبي را بيان کرد. که در ادامه مدیران و کارشناسان در خصوص مفاد تفاهم نامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه هم‌چنين سامانه ارزيابي اختراعات و نوآوري‌ها به منظور استفاده ساير مراجع و بررسي قابليت تجاري‌سازي معرفي شد.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.191.212.181مرورگر شما: Unknown AppleWebKit