جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان و مدیران موسسه تحقیق و توسعه دانشمند برگزار شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
جلسه هم‌افزایی دکتر زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با مدیر عامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در جهت همکاری‌های مشترک برای رفع نیازهای نوآوری و فناوری کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: جلسه هم‌افزایی با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با همراهی تعدادی از مدیران سازمان  و دکتر زاهدی مدیر عامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جهت همکاری‌های مشترک برای رفع نیازهای پژوهشی، نوآوری و فناوری کشور امروز در محل این موسسه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر زمانیان ضمن معرفی کوتاه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر آمادگی این سازمان در جهت رفع نیازهای شرکت‌ها و هولدینگ‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان در حوزه‌های تحقیقاتی و صنعتی تاکید کرد.

در ادامه دکتر زاهدی نیز ضمن معرفی موسسه دانشمند و هولدینگ‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان، بر اساس نیاز هر کدام از این هولدینگ‌ها، پیشنهادات همکاری‌های مشترک را مطرح کرد.

بر اساس این جلسه مقرر شد  امکان سنجی و نیاز سنجی از طرف کارشناسان سازمان و موسسه دانشمند در یک زمان‌بندی مشخص صورت گیرد و در نهایت بر اساس نیازهای اولویت دار، فعالیت‌های مشترک اجرایی گردد.

قابل ذکر است موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به عنوان بازوی علمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جهت رفع نیاز های پژوهشی این نهاد و صنایع وابسته به آن فعالیت می‌کند. این فعالیت با کمک هسته‌های دانش بنیان و فناور صورت می‌گیرد و در تعریف دانشمند می توان از آن به عنوان حلقه وصل صنعت و محافل علمی یاد کرد.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.147.68.99مرورگر شما: Unknown AppleWebKit