جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
با حضور دکتر زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران:
به منظور همکاری‌های مشترک در حوزه‌های حوزه‌های تحقیقاتی، فناورانه و صنعتی جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، جلسه هم‌افزایی مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان و دکتر علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک در جهت آغاز همکاری‌های مشترک روز شنبه در محل  سازمان شهرک های صنعتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر زمانیان ضمن معرفی کوتاه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر آمادگی این سازمان در جهت رفع نیازهای شرکت‌های زیر مجموعه شهرک‌های صنعتی در حوزه‌های تحقیقاتی، فناورانه و صنعتی تاکید کرد.

در ادامه دکتر رسولیان ضمن معرفی فعالیت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پیشنهادات همکاری‌ مشترک را در حوزه‌های افزایش بهره‌وری آب، انرژی و پسماند، اینترنت اشیا، گواهی توانمندی فناورانه، کارآموزی، تحقیق و توسعه شرکت های مستقر در شهرک‌ها و هم‌چنین پارک علم و فناوری بین المللی ایران  مطرح کرد.

در ادامه این جلسه با هم‌فکری و اظهار نظری دیگر مدیران حاضر در جلسه مقرر شد امکان سنجی و تعیین اولویت‌های همکاری دوطرف از طریق معاونین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی در یک زمان‌بندی مشخص صورت گیرد و در نهایت بر اساس نیازهای اولویت دار و مورد علاقه طرفین، تفاهم‌نامه  امضاء و فعالیت‌های مشترک اجرایی گردد.

قابل ذکر است در این جلسه دکتر مجید جوانمرد سرپرست معاونت ارتباط با صنعت و تجاری سازی  نیز حضور داشتند

 

 

کشور: United Statesآی پی شما: 52.14.114.210مرورگر شما: Unknown AppleWebKit