جلسه مشترک مدیران سازمان با مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار شد

به منظور انجام تعاملات بین سازمانی:
جلسه هم‌افزایی مشترک بین مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: جلسه مشترک مدیران سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و سازمان تامین اجتماعی به منظور هم افزایی و دستیابی به مسیرهای متنوع برای حمایت از محققان و شرکت‌های فناور امروز (دوشنبه) در محل سازمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر علیرضا عشوری رییس سازمان ضمن خیرمقدم و اشاره به فیلم معرفی سازمان و توانمندی‌های سازمان، به لزوم تعامل دو سازمان برای پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به ارتباط کاری محققان و پژوهشگران سازمان و هم‌چنین شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری برای اجرای پروژه‌ها و اتمام آن‌ها نیاز به تعامل دو سازمان وجود دارد.

وی هم‌چنین در ادامه گفت: با توجه به نوع فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مستقر در سازمان که فعالیت آن‌ها عمدتا در حوزه تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور ناشی از معضلات تحریم‌های اقتصادی است نیاز به حمایت و تعامل هر دو سازمان برای تسریع در امور این شرکت‌ها می‌باشد.

در ادامه مدیران هر دو سازمان معضلات و مشکلات حوزه بیمه و حمایتی و راه‌کارهای موجود را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

عادل دهدشتی معاون مدیر عامل در امور فرهنگی اجتماعی و استانها، دکتر محمدرضا بیدهندی مدیر کل تامین اجتماعی شرق تهران، عبدالله شیرکوند، معاون فرهنگی و اجتماعی حوزه کارفرمایان، دکتر غلامحسین عابدی روشی، رئیس اداره ارتباطات حوزه کارفرمایان، عبداللهی رئیس شعبه نوزده تهران،علی اکبر عینعلی کارشناسی متخصص فرهنگی اجتماعی حوزه کارفرمایان , دکتر راحله سادات حسینی معاون منابع بیمه‌ایی شرق تهران از مدیران سازمان تامین اجتماعی در این جلسه حضور داشتند.

در پایان جلسه مهمانان از تعدادی از شرکت‌های منتخب پارک علم و فناوری سازمان بازدید و از نزدیک با محصولات و توانمندی آن‌ها آشنا شدند.

کشور: United Statesآی پی شما: 13.59.205.0مرورگر شما: Unknown AppleWebKit