ثبت نام جشنواره بين‌المللي خوارزمي آغاز شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
ثبت نام و ارائه طرح در سي و سومين جشنواره بين‌المللي خوارزمي آغاز شد و تا پايان شهريور ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی: سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌ساری نتایج تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران و نوآوران و فناوران کشور و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های علمی در سطح جهان در سال جاری برگزار می‌شود.
ثبت نام در این دوره از جشنواره از امروز آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

طرح‌هاي قابل پذيرش مي‌بايست در هفده گروه تخصصي شامل فناوري‌هاي شيميايي، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماري و شهرسازي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوري، مواد، متالورژي و انرژي‌هاي نو، زيست فناوري و علوم پايه پزشكي، محيط زيست، فناوري‌نانو، هوافضا، مهندسي نرم افزار و فناوري اطلاعات، مكاترونيك و صنايع دفاعي در پنج محور پژوهشي و فناوري شامل پژوهش‌هاي بنيادي، پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، ابتكار و نوآوري به جشنواره بين‌المللي خوارزمي ارايه گردد.

متقاضیان مي‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بين‌المللي خوارزمي به نشاني www.khwarizmi.ir با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بين‌المللي خوارزمي نسبت به ثبت‌نام، ارايه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعريف نمايند. ضروري است قبل از شروع فرآيند ثبت نام، فايل راهنماي مربوط به ثبت نام را مطالعه کنند.

 

کشور: United Statesآی پی شما: 18.117.77.210مرورگر شما: Unknown AppleWebKit