تلاش اعضای هیات علمی‌ سازمان باید در جهت انجام طرح‌های بزرگ باشد تا منتج به تولید محصول و یا خدمت شود

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
دکتر زمانیان:
دکتر حسن زمانیان با بیان حمایت همه‌جانبه از پروژه‌های تحقیقاتی محققان سازمان گفت: با توجه به گذر کشور از توسعه آموزشی، حرکت محققان و پژوهشگران ما باید در راستای توسعه فناوری باشد.

به گزارش روابط عمومی:  دکتر حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به همراه دکتر بهمن امانی مشاور ایشان در ادامه بازدیدهای  دوره‌ایی خود از قسمت‌های مختلف سازمان، صبح امروز از پژوهشکده مواد پیشرفته و انرژی‌های نو بازدید کردند.

در این بازدید رئیس سازمان از نزدیک و در گفت‌وگوی صمیمی با اعضای هیات علمی این پژوهشکده‌، در جریان دغدغه‌ها، مشکلات و پیشنهادات آنان برای توسعه فعالیت‌هایشان قرار گرفت.

در این جلسه رییس سازمان  با تاکید بر حمایت جدی از توسعه فناوری ابراز کرد: اراده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران حرکت در مسیر توسعه فناوری است که قسمت مهمی از آن نتیجه تلاش محققان سازمان می‌باشد و در این حرکت شناسایی نیازهای پژوهشگران و تلاش برای رفع آن‌ها از گام‌های ابتدایی ما است.

ایشان در ادامه اساس توسعه را نیروی انسانی دانست و گفت: برای استفاده از توان متخصصان دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی - پژوهشی و هم‌چنین جذب فارغ التحصیلان جوان، با انگیزه و دارای ایده‌های نو در چرخه تکمیل نیروی انسانی متخصص برنامه داریم و با کمک و پیشنهادات اعضای سازمان آنرا اجرایی خواهیم کرد.

دکتر زمانیان در مسئله تسهیل فرایند ارتقاء اعضای هیات علمی هم بیان داشت: در موضوع ارتقاء اعضای هیات علمی در مراکز پژوهشی پیشنهاد ما بر الویت قرار دادن امتیازهای پژوهشی و و بر اساس خاتمه طرح‌های شاخص که به فناوری ختم میشوند، باشد.

در این جلسه اعضای هیات علمی پژوهشکده نیز ضمن معرفی خود به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند که مورد توجه رئیس سازمان قرار گرفت.

گزارش تصویری این بازدید را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

 

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.133.115.92مرورگر شما: Unknown AppleWebKit