تقدیر از واحدهای تحقیق و توسعه برتر کشور با حضور وزیر صمت و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

با حضور وزیر صمت و معاون وزیر عتف و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از واحدهای تحقیق و توسعه برتر کشور تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی، در چهارمین رویداد صنعت دانش بنیان که با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان پژوهشی علمی و صنعتی ایران، دکتر سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، دکتر محمد مجید فولادگر معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت و جمعی از مدیران، سفرا و فعالان حوزه صنعت برگزار گردید، از واحدهای تحقیق و توسعه برتر صنایع کشور و اداره کل صمت استان های برتر تقدیر بعمل آمد.

فرایند ارزیابی و رتبه بندی واحدهای تحقیق و توسعه کشور با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از مرداد ماه سال جاری با هدف توسعه نوآوری و فناوری، توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، شناسایی واحدهای تحقیق و توسعه پیشرفته و پویا و امکان استفاده این واحدها از امکانات و ظرفیت های ماده 11 و ماده 13 قانون جهش تولید دانش بنیان و همچنین توانمندسازی واحدهای تحقیق و توسعه نوپا و پایه به مرحله اجرا رسید.

طی اجرای این فرایند، رتبه بندی تعدادی از واحدهای تحقیق و توسعه صنایع کشور به ویژه در استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، فارس، هرمزگان، قزوین، بوشهر، خراسان جنوبی، کرمانشاه، مازندران، گلستان، اصفهان، اردبیل، خوزستان و زنجان صورت گرفت.

واحدهای تحقیق و توسعه برتر:

گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام از استان البرز، رتبه 2 تحقیق و توسعه (پیشرفته) در حوزه صنایع غذایی

شرکت صنایع صبح پارلار آسیا از استان آذربایجان شرقی، رتبه 2 تحقیق و توسعه (پیشرفته) در حوزه صنایع تجهیزات برق و الکترونیک

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از استان کرمان، رتبه 2 تحقیق و توسعه (پیشرفته) در حوزه معدن (اکتشاف و استخراج)

شرکت پتروشیمی نوری از استان بوشهر، رتبه 2 تحقیق و توسعه (پیشرفته) در حوزه پتروشیمی

شرکت فن آوری قیر زرین از استان خراسان رضوی، رتبه 2 تحقیق و توسعه (پیشرفته) در حوزه صنایع شیمیایی و پلیمری

اداره کل صمت استان های برتر:

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران

اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.17.174.143مرورگر شما: Unknown AppleWebKit