تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان و شرکت نفت و گاز اروندان امضا شد

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
تفاهم نامه همکاری بین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و شرکت نفت و گاز اروندان به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری امضا شد.

به گزارش روابط عمومی: در به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری بین سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و شرکت نفت و گاز اروندان مدیران این این شرکت بزرگ حوزه نفت و گاز از سازمان بازدید و در جلسه هم‌افزایی با مدیران سازمان شرکت کردند.

در ابتدای جلسه دکتر حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش و هم‌چنین شهادت امام سجاد (ع) ضمن معرفی سازمان و توانمندی‌ها و دستاورهای چند دهه اخیر این سازمان در بحث همکاری و کمک به صنایع کشور بیان داشت: ما آمادگی داریم تا با تحقیقات پایه و اصولی، تجهیزاتی که در کشور نیاز است و به دلیل تحریم ورودشان دچار مشکل شده است را بسازیم و در اختیار صنعت کشور قرار دهیم. در حال حاضر نتیجه نمونه‌های این کارها با شکل شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری سازمان در حال تولید و فعالیت در زمینه‌های مختلف هستند.

در ادامه مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت  نفت و گاز اروندان  این شرکت را یکی از شرکت‌های نفت ایران معرفی کرد و گفت: این شرکت به عنوان دومین شرکت استخراج نفت در ایران با مدیریت میدان‌های نفتی آزادگان، جفیر، دارخوین، یادآوران، یاران، مشتاق، اروند، امید، بند کرخه، سوسنگرد، سهراب و سپهر و با طرح ها و پروژه‌های بهره‌برداری و نمک‌زدایی، توسعه‌ا‌ی، نگهداشت توان تولید و سایر پروژه‌ها جهت افزایش بهره‌وروی و استخراج و هم‌چنین رفع مشکلات موجود به حضور پژوهش‌گران و کمک و دانش این عزیزان نیاز داریم و باور داریم با حضور محققان و دانشمندان کشور می‌توانیم گام‌های درستی در این مسیر برداشته و به خود کفایی برسیم.

ایشان در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بیان داشت: حضور در این سازمان بزرگ فرصت مغتنمی برای انعقاد تفاهم نامه و همکاری‌های مشترک در امور تحقیقاتی و پژوهشی است که امیدواریم به نتایج مطلوبی با توجه به پتانسیل‌های موجود در این سازمان ختم شود.

در ادامه تفاهم نامه همکاری مشترک با موضوع: همکاری در رفع نیازهای فناورانه در شرکت نفت و گاز اروندان، برگزاری رویدادهای علمی پژوهشی صنعتی و نمایشگاهی مشترک، رفع نیازهای بین المللی در دو حوزه صادرات تکنولوژی و انباشته علمی توسط سازمان، استفاده از توان شرکت‌های بین‌المللی و کمک به بومی‌سازی تکنولوژی های نوین، استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران در توسعه و بومی سازی نیازهای فناورانه اروندان توسط پرفسور زمانیان و مهندس عذاری امضا شد.

قابل ذکر است در پایان جلسه مهندس عذاری اهوازی و مدیران شرکت نفت و گاز اروندان از توانمدی‌ها و دستواردهای پژوهشگران سازمان در پژوهشکده‌های فناوری‌های شیمیای و برق و فناوری‌های اطلاعات و هم‌چنین از شرکت‌های منتخب و مرتبط دانش بنیان مسقر در پارک علم و فناوری سازمان بازدید کردند.

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.139.240.253مرورگر شما: Unknown AppleWebKit