تشکیل جلسه کرسی‌های تخصصی سازمان

جلسه کرسی‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حضور روسای کرسی‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه کرسی‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حضور دکتر بهمن امانی مشاور ارشد رئیس سازمان، دکتر مجید جوانمرد معاون تجاری سازی و ارتباط با صنعت، دکتر علیرضا صالحی راد مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و روسای کرسی‌ها با محور ارتباط صنعت و تجاری سازی محصولات برگزار شد.

برنامه های سازمان پژوهش‌هاي علمي و صنعتي ايران در جهت احصاء نیازهای پژوهشی و فناورانه صنعت و جامعه و برنامه‌ریزی و اقدام در جهت رفع این نیازها با استفاده از توانمندی های سازمان، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و ارائه یک روش موثر در جهت دستیابی به این اهداف مهم ملی صورت گرفته است.

ارتباط صنایع با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها موضوعی مهم بوده که در کشور ما به دلیل تشدید تحریم‌ها اهمیتی مضاعف پیدا کرده است چراکه با تحقق این مساله بسیاری از مشکلات صنعت و حتی اشتغال دانش‌آموختگان قابل حل است.

با توجه به نقش حاکمیتی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در اجرای دیپلماسی علمی کرسی‌های تخصصی و با عنایت به رشد لحظه‌ای تکنولوژی و رقابت شدید بین کشورها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جدیدترین و مدرن ترین فناوری‌ها را به صنعت کشور انتقال دهند.

مقرر شد نشست عمومی کرسی های تخصصی با حضور کلیه اعضاء و روسای کرسی‌های تخصصی در اولین فرصت برگزار شود.

کشور: آی پی شما: 18.224.66.175مرورگر شما: Unknown AppleWebKit