تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری

رئیس، معاونین، اعضای هیات علمی و کارکنان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.

به گزارش روابط عمومی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران صبح امروز به همراه اعضای هیات علمی و کارکنان و با حضور معاونین، روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های آن امام همام و ارزش های انقلاب تجدید میثاق نمودند.

دکتر حسن زمانیان پیش از ظهر یکشنبه به همراه اعضای هیات علمی و کارکنان و همگام با معاونین و مدیران آموزش عالی و همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ضمن صدور بیانیه ای، با آرمان های والای امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و جانشین بر حق ایشان رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.17.176.155مرورگر شما: Unknown AppleWebKit