برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران مراسم تقدیر از پژوهشگران ششمین جشنواره پژوهش و فناوری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در راستای برگزاری ششمین جشنواره پژوهش و فناوری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره در محل سالن خلیج فارس پردیس با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های صنعتی، دکتر حسن مروتی رئیس پردیس، مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین روسای دانشگاه‌های جزیره برگزار گردید. در پایان مراسم پژوهشگران منتخب مورد تجلیل قرار گرفته و جوایز خود را دریافت نمودند.

در ششمین جشنواره پژوهش و فناوری پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، دستاوردهای علمی و پژوهشی گروه‌های علمی پردیس شامل: طراحی صنعتی، فنی و مهندسی، مدیریت مالی، علوم ورزشی و همچنین شعبه پارک علم و فناوری و کتابخانه پردیس در کنار دستاوردهای سایر دانشگاه‌های جزیره، اداره حفاظت محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای مرکز کیش ارائه شد.

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی پردیس و رونمایی از سامانه هوش مصنوعی تشخیص سرطان

در این نمایشگاه که در سالن اجتماعات پردیس برگزار گردید برای اولین بار سامانه هوش مصنوعی تشخیص سرطان سینه با دقت بالای 98 درصد نیز رونمایی شد. شایان ذکر است که این سامانه توسط مهدی حمصیان دانشجوی دکتری علوم کامپیوتر گرایش محاسبات نرم و هوش مصنوعی پردیس طراحی وپیاده سازی شده است.

لازم به توضیح است که افتتاح و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی این رویداد با حضور دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، دکتر حسن مروتی رئیس پردیس، مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین روسای دانشگاه‌های جزیره صورت پذیرفت.

کشور: United Statesآی پی شما: 3.129.25.237مرورگر شما: Unknown AppleWebKit