بررسی گسترش همکاری‎های علمی و فناوری بین دو کشور ایران و هند

×

Error message

  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 328 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
  • Notice: Undefined variable: ub in getBrowser() (line 335 of /var/www/html/sites/all/themes/bootstrap/templates/system/page.tpl.php).
در جلسه مشترک دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با سفیر ایران در هند، گسترش همکاری‎های علمی و فناوری بین دو کشور ایران و هند بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی، در جلسه مشترک دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با دکتر ایرج الهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند، گسترش همکاری‎های علمی و فناوری بین دو کشور ایران و هند مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در محل سفارت ایران در دهلی نو برگزار شد، دکتر زمانیان با بیان سوابق ارزنده تحقیقاتی، پروژه‌های کلان اجرایی و توانمندی نیروهای علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گفت: این آمادگی وجود دارد تا در راستای ایفای نقش مهم ملی و بین المللی در زمینه فناوری‌های نوین، پروژه‌های مشترکی را با کشور هند اجرا کنیم.

سفیر ایران در هند نیز با تائید توانمندی‌ها و سوابق درخشان سازمان پژوهش‌­های علمی و صنعتی ایران، بیان داشت:این سازمان می‌تواند دروازه تبادلات فناوری و همکاری‌های فناورانه بین دو کشور باشد.

ایشان در ادامه خواستار حضور فعال‌تر سازمان  در زمینه همکاری‌های بیشتر در حوزه علم و فناوری با کشور هند شدند.

قابل ذکر است، دکتر زمانیان برای شرکت در "دومین نشست کارگروه اتحادیه حاشیه اقیانوس هند در خصوص علوم، فناوری و نوآوری" که در روزهای 7 تا 10 مهرماه 1401 در کشور هند برگزار می‌شود، در این کشور حضور دارد.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.117.137.122مرورگر شما: Unknown AppleWebKit