با حکم معاون فناوری وزیر و سرپرست سازمان ، "سرپرست اداره كل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان"منصوب شد .

دکتر محمد نبی شهیکی تاش معاون فناوری وزیر و سرپرست سازمان با صدور حکمی مهندس سیاوش مسلمانی را به سرپرست اداره كل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد نبی شهیکی تاش معاون فناوری وزیر و سرپرست سازمان با صدور حکمی مهندس سیاوش مسلمانی را به سرپرستی اداره كل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان منصوب کرد.

متن حکم مذکور بدین شرح می باشد:

 

با سلام،

نظر به مراتب تعهد و حسن سوابق جنابعالي به موجب اين حكم شما را به سمت "سرپرست اداره كل دفتر رياست و روابط عمومي سازمان" منصوب مي‌نمايم. ان‌شاءالله موجبات دلگرمي و صميميت بيشتر همكاران عزيز را فراهم سازيد تا با همت و جديت بيشتر و روحيه‌اي شاداب‌تر در برنامه‌هاي علمي، پژوهشي و فناوری سازمان مشاركت موثرتري را داشته باشند.

همچنين انتظار می‌رود با تلاش مضاعف و مدبرانه خود، فعاليت‌هاي موفق سازمان را در رسانه‌ها در سطح ملي و بين‌المللي منعكس تا موجبات اعتلاي نام و جايگاه سازمان بيش از گذشته فراهم گردد. ان‌شاءالله با همفكري و مساعدت معاونين، مديران و كليه همكاران محترم در پيشبرد اهداف سازمان موفق باشيد. توفيق روز افزون جنابعالي را از حضرت حق مسئلت دارم.

شایان ذکر است دکتر محمد نبی شهیکی تاش در حکم جداگانه ای از زحمات و تلاش‌های دکتر مجید مقدم در زمان تصدی مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تقدیر و تشکر کرد.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.188.98.148مرورگر شما: Unknown AppleWebKit