بازدید معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از سازمان

جلسه هم افزایی مدیران سازمان با معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر

به گزارش روابط عمومی دکتر پیمان صابریان معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید و در جلسه مشترک شرکت کرد.

در ابتدای جلسه دکتر حسن زمانیان معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ضمن معرفی کوتاه سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و توانمندی‌ها و دستاوردهای چند دهه اخیر در زمینه همکاری با بخش صنعت بیان داشت: ما با تمام توانمندی‌های سازمان و در کمال اخلاص آماده همکاری و خدمت رسانی به شما و مردم سرافرازایران هستیم.

در این دیدار که تعدادی از روسای پژوهشکده های مرتبط حضور داشتند در خصوص طرح ها و ایده های خلق شده که تا کنون در جهت رفع مشکلات پزشکی و دارویی منجر به محصول شده اند از قبیل دستگاه دیالیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه جلسه دو طرف به بحث و تبادل نظر در خصوص توانایی های بخش های مختلف سازمان درموارد ذیل پرداختند:

سنتز مواد دارویی، دیالیز و فیلترهای دیالیزی، تست اسپرم حیوانات ، توانبخشی، تکنیک های جراحی، آیتم های خونی ، پارامترهای کلیوی ، استفاده از هوش مصنوعی در پزشکی و همچنین حساسیت بر مواد غذایی و ...

قابل ذکر است در پایان جلسه دکتر صابریان از توانمندی‌ها و دستاواردهای پژوهش‌گران سازمان درچند پژوهشکده و هم‌چنین چند شرکت مستقر در پارک علم و فناوری سازمان بازدید کردند.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.218.181.182مرورگر شما: Unknown AppleWebKit