بازدید مدير كل آموزش و تحقيقات ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري از سازمان

دکتر تهمینه باهری اسلامی مدير كل آموزش و تحقيقات ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري با هیات همراه از سازمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر تهمینه باهری اسلامی مدير كل آموزش و تحقيقات ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري با هیات همراه از پژوهشکده کشاوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کرد.

دکتر باهری در جلسه مشترک با حضور معاون ارتباط با صنعت و تجاري سازي، مدير كل امور بين الملل،  رئيس مركز منطقه‌اي علوم و انتقال فناوري آيورا همچنين روساي پژوهشكده كشاورزي و زيست فناوري و برق و الكترونيك از سازمان خواستار همکاری‌های مشترک در حوزه فناوری‌های نو در پیشگیری و کنترل گسترش مواد مخدر شد.

در این جلسه بر توسعه همكاري‌ها بويژه در بحث كاربرد فناوري‌هاي نوين در مقابله، پيشگيري، درمان، روش‌هاي تشخيص جديد و استفاده از فناوري‌هاي جديد بين المللي و تجارب ساير كشورها تاکید شد.

در ادامه بعد از توضيحات دستاوردهاي پژوهشي و فناوري توسط مدیران سازمان، مقرر گرديد كه نحوه همكاري‌هاي پژوهشي و آموزشي در چهارچوب يك تفاهم نامه پی‌گیری شود.

در ادامه مهمانان از گروه گياهان دارويي، آزمايشگاه‌هاي كشت بافت گياهان و سلول‌هاي بنيادي پژوهشكده كشاورزي و هم‌چنين پژوهشكده فناوري‌هاي شيميايي بازديد کردند.        

کشور: United Statesآی پی شما: 18.118.227.59مرورگر شما: Unknown AppleWebKit