بازدید سفرا و رايزنان اقتصادي وزارت امور خارجه از توانمندي هاي پارك علم و فناوري بين المللي سازمان

سفراي جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي سنگاپور و تونس و همچنین رايزنان اقتصادي وزرات امور خارجه در عربستان و ويتنام از توانمندي ها و توليدات شركت هاي فناور و دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوری بين الملل سازمان بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومی، در راستای دیپلماسی علمی، معرفی و شناخت بیشتر توان تولید  شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد ارتباط برون مرزی، سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای سنگاپور و تونس و رایزنان اقتصادی وزرات امور خارجه در عربستان و ویتنام از تعدادی از واحد‌های فناور پارک بینالملل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کردند.

در این بازدید دکتر فرهادی معاون فناوری و نوآوری پارک بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران درخصوص مفهوم پارک‌های علم و فناوری و نقش مهم آنها در توسعه اقتصادی کشورها توضیحاتی را ارائه نموده و بر لزوم توسعه بازارهای خارجی برای شرکت‌های فناور با همکاری و پشتیبانی وزارت امور خارجه تأکید کرد.

دکتر فرهادی در ادامه خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و توانمندي‌هاي سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و پارك علم و فناوری بين‌الملل را ارائه کرد.

معاون پارک بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد راه اندازي دفاتر تبادل فناوري در کشورهای دارای پتانسیل و نیز ایجاد دفاتر منطقه‌ای به عنوان زیر مجموعه پارک علم و فناوری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را ارائه که مورد استقبال طرفین قرار گرفت.

در پایان سفرا و رایزن‌های وزارت امور خارجه از چند شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری بین‌المللی سازمان بازدید و درخصوص چالش‌های صادراتی شرکت های فناور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کشور: United Statesآی پی شما: 3.138.175.124مرورگر شما: Unknown AppleWebKit