بازدید دکتر زمانیان از پژوهشکده مکانیک

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به همراه دکتر محمد فیروزمند رئیس پژوهشگاه فناوری های نوین از پژوهشکده مکانیک، آزمایشگاه تونل باد و تعدادی از طرح های آن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی: دکتر حسن زمانیان معاون محترم وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به همراه دکتر محمد فیروزمند رئیس پژوهشگاه فناوری های نوین صبح امروز از قسمت های مختلف پژوهشکده مکانیک از جمله طرح تونل باد افقی، آزمایشگاه تحقیقات و تست فن و همچنین دستگاه بطری سه لایه  بازدید کردند.

در این بازدید رئیس سازمان از نزدیک و در گفت‌وگوی صمیمی با تعدادی ازاعضای هیات علمی این پژوهشکده‌، در جریان دغدغه‌ها، مشکلات و پیشنهادات آنان برای توسعه فعالیت‌هایشان قرار گرفت.

دکتر زمانیان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این  پژوهشکده‌ ضمن اعلام حمایت کامل سازمان از فعالیت‌های علمی، بر تلاش برای حرکت در مسیر کمک به رفع مشکلات کشور از طریق انجام طرح‌هایی که به تولید محصول و در نهایت کمک به صنعت و کشور می‌شود تاکید کرد.

در این بازدید مجریان طرح های مذکور راهکاریی در مورد همکاری و چگونگی استفاده از قطعات و محصولات به دست آمده با شرکت های بهره بردار ارئه نمودند.

کشور: United Statesآی پی شما: 18.224.65.61مرورگر شما: Unknown AppleWebKit